søndag 3. juni 2012

"VERS VED VANNVEGEN" SOMMAREN 2012



 

Kviteseid og Tokke kommune er med i eit prosjekt som innvolverar fleire kommunar ved vannvegane i Telemark. I tillegg til desse to Vest-Telemark kommunane er Notodden, Sauherad, Skien og Nome med.

I Kviteseid kommune finn du tavlene i Kilen, Fjågesund, Kviteseid og i Morgedal.


Tavlene er no sett opp. Felles markering og presentasjonen av prosjektet vil skje på M/S Henrik Ibsen 5.juni.






Knut Nesse frå prosjektgruppa
 
So rodde dei fjordan,
so køyrde dei strondi.
So rei’ dei lidan,
so vassa dei sundi
Og heggeliljune duppa i bakkan,
paa kyrkjegolvstiljune inn svinga stakkan’

...


Av Aslaug Vaa
(1889-1965)






 
Montering av dikttavla på Kvitsund.





 
(…)
IV

Eg ventar
ventar på eit ekko
for eg hev ropa til evigheten!
eg ventar
ventar på honom
som syner morgonroden
veg og stad
eg ventar
ventar på hondi
som stiller mitt hjarta.


Frå ”Eg ventar” av Aslaug Vaa





Anne Brit Borgen
Kviteseid folkebibliotek

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar