fredag 27. august 2010

INFORMASONSKANAL FOR VEST-TELEMARKBIBLIOTEKA

Som fylgje av eit kurs i Sosiale media i regi av Telemarksbiblioteket opprettar bibliotekarar frå Vest-Telemark denne prøvebloggen. Innhaldet vil i prøveperioden vere prega av innfall, prøving og feiling. Kva som skje etter kvart er framleis uklart. Motivasjonen så langt er på topp.

Skulle ein eller fleire av lånarane våre slumpe til å oppdage denne bloggen, så må de vise tålemod med oss. Kanskje vi vil bruke den til noko vitugt etter kvart.

Felleskatalogen for Vest-Telemark finn du her:

2 kommentarer:

  1. Når jeg alle bibliotekene i Vest-Telemark med denne kommentaren? I så fall er jeg kanskje et langt skritt lengre :)

    10-åringen og jeg leser høyt fra "Matildas bok" av Philip Newth og ler oss skakke :-D Skulle så gjerne hatt flere av disse morsomme bøkene - men akk, de er utsolgt fra forlaget og ingen planer om nytt opplag. Hvis dere på bibliotekene skulle "fase ut" disse bøkene, kan dere da være så snill å selge dem til meg? Har greid å få tak i to på nettopp denne måten (ovennevnte + Robot i rommet) men skulle så gjerne hatt de andre også :)

    SvarSlett
  2. Har du sjekka i katalogen vår kva for bibliotek som framleis har bøkene. Då kan du jo sjå om det framleis er tilgjengelege eksemplarar i omløp.
    Det gjeng an å kontakte dei som har eksemplarer direkte. http://www.aleph.no/vest-telemark

    Barnebøker som har vore elska og lese mykje er det vanskeleg å finne i antikvariata. Eg var sjølv på jakt etter Newth si bok "Lille Skrekk"; den kom omsider ut på nytt, men i anna utgåve.

    SvarSlett